EXPEDIENT HCA i FUSSMONT 7/2017 CONTRACTE: AUTORITZACIÓ DE L’OCUPACIÓ DEL DOMINI PÚBLIC MITJANÇANT MÀQUINES DISPENSADORES DE BEGUDES CALENTES I FREDES I PRODUCTES ALIMENTARIS SÒLIDS (NO PERIBLES), EN ELS EDIFICIS TITULARITAT DE LA FUNDACIÓ PRIVADA SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIA (FUSSMONT) I HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA.

ASSUMPTE: ANUNCI DE LICITACIÓ

  1. Entitat adjudicadora
  • Organisme: HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA, SAM I LA FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ.
  • Dependència que tramita l’expedient: Direcció de Serveis i Recursos de HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA, SAM I LA FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ. Unitat de Contractació.
  • Número d’expedient: HCA i FUSSMONT 7/2017
  • Obtenció de documentació i informació:
    • Domicili: Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Oficines de GINSA, Av. del Dr. Josep Laporte , 2, 43204 Reus
    • Telèfon: 977 31 22 28/977 31 11 28/Telefax: 977 32 36 90
    • Adreça del perfil de contractant: http://www.grupsagessa.cat/perfildelcontractant/
    • Correu electrònic: rodriguez@grupsagessa.com
    • Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el mateix dia de finalització del termini de presentació d’ofertes
  1. Objecte del contracte
  • Tipus: Autorització de domini públic
  • Descripció: L’objecte de l’autorització a que es refereix el present plec és l’ocupació d’un espai de domini públic, mitjançant màquines automàtiques dispensadores de begudes calentes i fredes i productes d’aliments sòlids (no peribles), en els centres:
    • Hospital Comarcal d’Amposta
    • Edifici Rehabilitació d’Amposta
    • Hospital de Dia/ Rehabilitació Sant Carles de la Ràpita
    • Residència d’Avis i Centre de Dia d’Amposta.
  • Lloc d’execució:
    • Hospital Comarcal d’Amposta
    • Edifici Rehabilitació d’Amposta
    • Hospital de Dia/ Rehabilitació Sant Carles de la Ràpit
    • Residència d’Avis i Centre de Dia d’Amposta.
  • Lots: Sí.
  • CPV: 29243300-7.
  • Termini: Vigència de dos (2) anys.
  • Admissió de pròrroga: Es contempla la possibilitat d’una pròrroga de DOS anys.
  1. Tramitació i procediment
  • Tramitació: Ordinària.
  • Procediment: Obert conforme l’art. 157 del TRLCSP.
  • Criteris d’adjudicació: es troben detallats a la clàusula 12.3 del plec de clàusules administratives.
  1. Valor estimat del contracte:
LOT IVA EXCLÒS IVA INCLÒS
1 25.200 euros 30.492 euros
2 8.400 euros 10.164 euros
  1. Pressupost base de licitació:

Pressupost anual: L’autoritzat haurà de satisfer anualment un cànon per ocupació de domini públic. El pressupost base de licitació millorable a l’alça, quin es troba dividit segons els centres, en virtut de diversos de les màquines que s’instal·laran, és el següent:

  • LOT 1: 6.300 euros iva exclòs.
  • LOT 2: 2.100 euros IVA exclòs.

Distribuïts segons les taules de la clàusula 11.1 del Plec de Clàusules Administratives.

Es permeten les modificacions previstes als Plecs.

6.- Garanties exigides:

  • Garantia provisional: No s’exigeix.
  • Garantia definitiva: De conformitat amb el previst a l’article 104 del TRLCSP, i vista la potestat dels ens del sector públic que no tenen la consideració d’administracions públiques d’exigir la prestació d’una garantia als licitadors o candidats per garantir la correcta execució del contracte, atès que l’incompliment de les obligacions assenyalades en el mateix podran ser objecte de sanció a càrrec de les factures que s’hagin d’abonar, a l’empara dels articles 25 TRLCSP i 1255 del Codi Civil.

S’exigeix a l’autoritzat la constitució d’una garantia definitiva equivalent a un 5% del cost anual del contracte, que s’anirà actualitzant en la mesura que puguin haver variacions per modificacions en l’objecte del contracte.

En el cas d’amortització o substitució dels valors que integren la garantia, l’autoritzat està obligat a reposar la garantia en igual quantia, sent a la seva costa l’atorgament dels documents necessaris a tal fi.

Els imports que s’hagin d’abonar per part de l’autoritzat asseguraran el compliment de l’objecte del contracte i les obligacions del contractista. Així mateix, respondran de les penalitats imposades al contractista, de les despeses originades a l’ens contractant per demora i/o incompliment, i dels danys i perjudicis ocasionats a conseqüència de l’execució del contracte.

  • Classificació: fer el que s’estableixi als Plecs.
  • Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: veure la clàusula 14.2. del plec de clàusules administratives.

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

  • Data límit de presentació: 13 de juny de 2017 (dins del termini de trenta dies naturals (30), comptats des de la data de la publicació en el perfil del contractant del grup Sagessa)
  • Modalitat de presentació: presencial, d’acord amb les formes previstes per la legislació aplicable en matèria de contractació del sector públic. També es poden presentar les proposicions per correu postal, sempre dins del termini de presentació d’ofertes establert. En aquest cas, l’empresa ha de justificar la data d’imposició de la tramesa en l’oficina postal i anunciar a l’òrgan de contractació la remissió de l’oferta, mitjançant tèlex, fax, telegrama o per correu electrònic, com a màxim, el darrer dia del termini de presentació d’ofertes. La comunicació per correu electrònic de que s’ha remès l’oferta serà vàlida si consten la transmissió i la recepció de les dates i del contingut íntegre de les comunicacions, i si s’identifiquen de manera fefaent les persones que remeten i les persones destinatàries.
  • Lloc de presentació:
    • Dependència i domicili: Les proposicions es presentaran en el Registre de HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA I FUNDACIÓ SERVEIS SANITARIS DEL MONTSIÀ ( s’han de presentar en el termini assenyalat en aquest plec, en el registre de les entitats contractants, ubicat al centre sanitari HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS, AVINGUDA DEL DR. JOSEP LAPORTE, 2, CP 43204, DE REUS (TARRAGONA); ADREÇAR-SE A LES OFICINES DE GINSA, AIE, i entrar per registre la documentació de l’oferta, amb destí Assessoria Jurídica / Unitat de Contractació. L’horari del registre d’entrada, coincident amb el de Secretaria, serà de dilluns a dijous, de 9h a 14:30h / i de 15:30h a 18h; i divendres de 9h a 14:30h. Fora d’aquest horari no serà admesa cap proposició.
  • Adreça electrònica: rodriguez@grupsagessa.com
  • Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: les proposicions presentades tenen caràcter ferm i han de mantenir-se 1 any un cop adjudicat el contracte.

9.- Obertura d’ofertes:

  • Data i hora: La que es publicarà al perfil del contractant.
  • Adreça: Hospital Comarcal d’Amposta, C/ Jacint Verdaguer, 11-13, 43870 AMPOSTA.
  • Localitat i codi postal: 43870 Amposta

10.- Despeses a càrrec de l’autoritzat: L’autoritzat assumirà totes les despeses derivades de les condicions especials d’execució del contracte, segons les especificacions establertes en el present plec de condicions administratives i la resta de documentació que l’acompanya, així com totes les despeses derivades d’aquesta contractació i les despeses de publicitat de la presenta licitació.

Anunci licitació

PCT

PCA

Annexos PCA