Acord Marc per al subministrament dels equips per al material fungible de l’Hospital de dia d’Oncologia de l’Hospital Sant Joan de Reus

TÍTOL: Acord Marc per al subministrament dels equips per al material fungible de l’Hospital de dia d’Oncologia de l’Hospital Sant Joan de Reus

ENTITATS: Hospital Sant Joan de Reus

ASSUMPTE: Anunci de licitació

Data de finalització per a la presentació d’ofertes: 05.06.2017

Anunci publicació DOUE: Anunci publicació DOUE

Plec de Clàusules Administratives: Plec de Clàusules Administratives

Plec de Prescripcions Tècniques: Plec de prescripcions tècniques

Quadre de Característiques: Quadre de característiques

Annexes: Annex 0 aNNEX 1 ANNEX 2 ANNEX 3

Models: SOBRES

Resolució de dubtes: Dubte Nº 1  –  Dubte Nº 2  – Dubte Nº 3 –  Dubte Nº 4

EXPEDIENT DESISTIT: Pendent de publicar la resolució de desestiment.

 

LICITACIÓ CONJUNTA 3/2017

NÚMERO EXPEDIENT: LICITACIÓ CONJUNTA 3/2017

TÍTOL: CONTRACTACIÓ CONJUNTA DE LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE MEDIACIÓ I D’ASSESSORAMENT PROFESSIONAL EN ELS CONTRACTES D’ASSEGURANCES QUE CONCERTIN LES ENTITATS HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA, SAM I FUNDACIÓ PRIVADA SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ.

ENTITATS: HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA (NIF A-43.282.334); FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ (NIF A 43.908.599).

ASSUMPTE: Acte públic d’obertura del sobre B

Es comunica a les empreses que han presentat proposicions en aquest expedient que l’acte de comunicació de les empreses admeses i l’acte d’obertura del sobre B tindrà lloc el dia 25.05.2017 a les 12:30h a les Oficines de l’Hospital Comarcal d’Amposta, C/ de Jacint Verdaguer 11-13, CP. 43.870 AMPOSTA.

CONTRACTACIÓ 44/2016: SERVEIS DE MANTENIMENT QUE REQUEREIXEN ELS EQUIPS DE ELECTROMEDICINA I ELS EQUIPS DE DIAGNÒSTIC DE L’IMATGE I MEDICINA NUCLEAR DE L’HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS

ASSUMPTE: RECTIFICACIÓ I ESMENES 3

 Havent detectat una errada en l’Annex 3 Assumpte: Oferta econòmica i criteris avaluables objectivament, es procedeix a realitzar la següent esmena i rectificació:

 1.- ESMENA D’ERRADES ANNEX 3:

S’ha detectat un error en l’enumeració de les columnes del document Excel (oferta econòmica) adjunt:

Al darrer paràgraf de l’Annex 3 on hi diu:

A prestar el servei objecte del contracte esmentat amb subjecció estricta a les condicions i els requisits indicats per un preu total anual tancat de ___________________ (en lletres i en números) euros, IVA exclòs, desglossat de la manera següent, a saber de (el licitador ha d’omplir les cel·les en blanc dels LOTS que presenta oferta de la taula adjunta. Els preus de les columnes A, B, C i D són màxims):

Ha de dir:

A prestar el servei objecte del contracte esmentat amb subjecció estricta a les condicions i els requisits indicats per un preu total anual tancat de ___________________ (en lletres i en números) euros, IVA exclòs, desglossat de la manera següent, a saber de (el licitador ha d’omplir les cel·les en blanc dels LOTS que presenta oferta de la taula adjunta. Els preus de les columnes A, B i C són màxims):

ESMENA ANNEX 3

HCA I FUSSMONT 73/2016 MANTENIMENT D’APARELLS MÈDICS

ASSUMPTE: ANUNCI ACTE OBERTURA SOBRE “B”

EXPEDIENT: CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS DE MANTENIMENT DELS EQUIPS DE DIAGNÒSTIC PER LA IMATGE, RESPIRADORS, INCUBADORES I BRESSOLS TÈRMICS, CIRURGIA PER CATARACTES, AUTOCLAUS, LAMPADES QUIRÚRGIQUES, BOMBES D’INFUSSIÓ, APARELLS MÈDICS I CALIBRACIÓ DE BÀSCULES I ALTRES EQUIPS DE MESURA, EQUIPS DE PRESA DE CONSTANTS I EQUIPS DE LABORATORI DE HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA S.A. i FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ.  

  1. Entitat adjudicadora 
  • Organisme: HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA S.A. i FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ
  • Dependència que tramita l’expedient: Direcció de Serveis i Recursos d’Hospital Comarcal d’Amposta i Fundació Serveis Socials del Montsià
  • Número d’expedient: HCA-FUSSMONT 73/2016
  • Adreça del perfil de contractant: http://www.grupsagessa.cat/perfildelcontractant/

2. Objecte del contracte

  • Tipus: Contracte de serveis.
  • Descripció: serveis de suport tècnic així com el manteniment preventiu, el manteniment correctiu i el manteniment tècnic legal i d’actualització de d’equips d’electromedicina i de diagnòstic per la imatge, respiradors, incubadores i bressols tèrmics, aparells de cirurgia per cataractes, autoclau (tècnic legal exclòs), làmpades quirúrgiques, bombes d’infusió, aparells mèdics calibració de bàscules i altres equips de mesura, aparells de presa de constants i equips de laboratori d’Hospital Comarcal d’Amposta, SAM (en endavant HCA) i FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ (en endavant FUSSMONT) d’acord a la distribució per lots que es descriurà en el Plec Tècnic, a la normativa d’aplicació, a les prescripcions dels manuals tècnics i recomanacions del fabricant amb la finalitat de garantir el correcte funcionament i seguretat als pacients, professionals i usuaris.
  • Lloc d’execució: Instal·lacions de l’Hospital Comarcal d’Amposta.
  • Lots: SÍ.
  • CPV: 50100000-6 a 50884000-5. “Serveis de Manteniment i Reparació”.
  • Termini: Vigència de dos (2) anys.
  • Admissió de pròrroga: es contempla la possibilitat d’una pròrroga bianual.
  1. Tramitació i procediment 
  • Tramitació: Ordinària.
  • Procediment: Obert conforme l’art. 157 del TRLCSP.
  • Criteris d’adjudicació: es troben detallats a la clàusula 12.3 del plec de clàusules administratives.De conformitat amb el que disposa la clàusula 18 del Plec de Clàusules Administratives es fa públic l’acte d’obertura del SOBRE B, que haurà de contenir la documentació que permeti valorar els criteris dependents d’un judici de valor i la documentació tècnica, presentats per les empreses admeses:
Dia Dimarts, 23 de maig de 2017
Lloc Oficines de l’Hospital Comarcal d’Amposta, C/ de Jacint Verdaguer 11-13
Hora 10.30 hores

 

Reus, 19 de maig de 2017

05_Anunci obertura sobre B

CONTRACTACIÓ 44/2016: SERVEIS DE MANTENIMENT QUE REQUEREIXEN ELS EQUIPS DE ELECTROMEDICINA I ELS EQUIPS DE DIAGNÒSTIC DE L’IMATGE I MEDICINA NUCLEAR DE L’HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS

ASSUMPTE: RECTIFICACIÓ I ESMENES

 Havent detectat un error en la relació d’annexos en la clàusula 6. “DOCUMENTS QUE TENEN CARÀCTER CONTRACTUAL” es procedeix a realitzar la següent esmena i rectificació:

1.- ESMENA D’ERRADES RELATIVES  DE LA CLÀUSULA 6:

S’ha detectat un error de transcripció i relació dels annexos en la clàusula 6, essent la relació correcte aquella que es desprèn dels annexos penjats en el perfil del contractant, es procedeix a esmenar la relació d’annexos de la clàusula 6 quedant de la següent manera:

III. I els següents ANNEXOS:

  • ANNEX 0 : INSTÀNCIA DE PRESENTACIÓ D’OFERTA.
  • ANNEX 1: DECLARACIÓ RESPONSABLE DE L’ARTICLE 146.1 DEL TRLCSP, SOBRE INCOMPLIMENT I CAPACITAT PER CONTRACTAR I ALTRES.
  • ANNEX 2: FORMULARI DE DADES.
  • ANNEX 3: OFERTA ECONÒMICA I CRITERIS AVALUABLES OBJECTIVAMENT.
  • ANNEX 4: DECLARACIÓ DE CONFIDENCIALITAT
  • FORMULARI NORMALITZAT DEL DOCUMENT EUROPEU ÚNIC DE CONTRACTACIÓ (DEUC)
  • ANNEXResolución de 6 de abril de 2016, de la Dirección General del Patrimoni del Estado, por la que se publica la Recomendación de la Junta Consultiva de Contractación Administrativa sobre la utlización del Documento Europeo único de Contractación previsto en la nueva directiva de contratación publica” (BOE de 8 d’abril de 2016) a efectes que les empreses interessades disposen de les instruccions per complimentar el DOCUMENT EUROPEU ÚNIC DE CONTRACTACIÓ (DEUC) al qual es fa referència en aquest Plec de clàusules.

ESMENA HUJSR ANNEXOS

Reus, 19 de maig de 2017

EPEL 9/2017 CONTRACTACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT, INSTAL.LACIÓ DEL EQUIPAMENT DE MOBILIARI GENERAL PER A LA ADEQUACIÓ DE LA RESIDÈNCIA DE LA SANTA CREU

Titol: EPEL 9/2017 CONTRACTACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT, INSTAL.LACIÓ DEL EQUIPAMENT DE MOBILIARI GENERAL PER A LA ADEQUACIÓ DE LA RESIDÈNCIA DE LA SANTA CREU.

Entitat: EPEL HOSPITAL LLARS DE LA SANTA CREU DE JESÚS-TORTOSA

Assumpte: Anunci de Licitació

El  19 de maig del 2017 es publica al perfil del contractant l’anunci de licitació.

El 22 de maig del 2017 es publica al perfil del contractant la resolució dels dubtes: 1 i 2.

ANUNCI LICITACIÓ

PCA

PPT

ANNEX 1 – MATERIAL LOT 1 – 2

ANNEX 0

ANNEX 1

ANNEX 2

ANNEX 3

ANNEX 4

ANNEX 5

Resolució de dubtes:

DUBTE 1

DUBTE 2

DUBTE 3

Acord Marc per al Subministrament de Xeringues d’Heparina

TÍTOL: Acord Marc per al subministrament de xeringues d’heparina, tramitat pel Consorci de Salut i d’atenció social de Catalunya, per procediment obert i tràmit ordinari.

ENTITATS:

  • Hospital Sant Joan de Reus
  • Centre MQ de Reus
  • Fundació SAGESSA – Salut
  • Tortosa Salut
  • Hospital Comarcal d’Amposta
  • Gestió Comarcal Hospitalària
  • Gestió Sanitària i Assistencial de Tortosa.

El  18.05.2017 es publica al perfil del contractant la convocatòria a l’acte públic d’obertura dels sobres 0 +A, que tindrà lloc el proper 23 de maig del 2017 a les 12:00 hores.

Convocatòria sobre 0 +A

ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE CUSTOM PACKS DE CATARACTES I PACKS DE VITRECTOMIA

TÍTOL: Acord Marc per al subministrament de Custom Packs de Cataractes i Packs de Vitrectomia

ENTITATS: HSJR, CMQ, GECOHSA, HCA i T. SALUT.

ASSUMPTE: Anunci de licitació

Data de finalització per a la presentació d’ofertes: 05.06.2017

Plec de Clàusules Administratives: Plec de Clàusules Administratives

Plec de Prescripcions Tècniques: Plec de Prescripcions Tècniques

Quadre de Característiques: Quadre de Característiques

Annexes: Annex 0 Annex 1 Annex 2 Annex 3

Models: 12. MODEL 1 (Sobre A) 13. MODEL 2 (Sobre B) 14. MODEL 3 (Sobre C)

Resolució de dubtes: Dubte Nº 1   –   Dubte Nº 2 –  Dubte Nº 3

EXPEDIENT HCA i FUSSMONT 7/2017 CONTRACTE: AUTORITZACIÓ DE L’OCUPACIÓ DEL DOMINI PÚBLIC MITJANÇANT MÀQUINES DISPENSADORES DE BEGUDES CALENTES I FREDES I PRODUCTES ALIMENTARIS SÒLIDS (NO PERIBLES), EN ELS EDIFICIS TITULARITAT DE LA FUNDACIÓ PRIVADA SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIA (FUSSMONT) I HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA.

ASSUMPTE: ANUNCI DE LICITACIÓ

  1. Entitat adjudicadora
  • Organisme: HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA, SAM I LA FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ.
  • Dependència que tramita l’expedient: Direcció de Serveis i Recursos de HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA, SAM I LA FUNDACIÓ SERVEIS SOCIALS DEL MONTSIÀ. Unitat de Contractació.
  • Número d’expedient: HCA i FUSSMONT 7/2017
  • Obtenció de documentació i informació:
    • Domicili: Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Oficines de GINSA, Av. del Dr. Josep Laporte , 2, 43204 Reus
    • Telèfon: 977 31 22 28/977 31 11 28/Telefax: 977 32 36 90
    • Adreça del perfil de contractant: http://www.grupsagessa.cat/perfildelcontractant/
    • Correu electrònic: rodriguez@grupsagessa.com
    • Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el mateix dia de finalització del termini de presentació d’ofertes
  1. Objecte del contracte
  • Tipus: Autorització de domini públic
  • Descripció: L’objecte de l’autorització a que es refereix el present plec és l’ocupació d’un espai de domini públic, mitjançant màquines automàtiques dispensadores de begudes calentes i fredes i productes d’aliments sòlids (no peribles), en els centres:
    • Hospital Comarcal d’Amposta
    • Edifici Rehabilitació d’Amposta
    • Hospital de Dia/ Rehabilitació Sant Carles de la Ràpita
    • Residència d’Avis i Centre de Dia d’Amposta.
  • Lloc d’execució:
    • Hospital Comarcal d’Amposta
    • Edifici Rehabilitació d’Amposta
    • Hospital de Dia/ Rehabilitació Sant Carles de la Ràpit
    • Residència d’Avis i Centre de Dia d’Amposta.
  • Lots: Sí.
  • CPV: 29243300-7.
  • Termini: Vigència de dos (2) anys.
  • Admissió de pròrroga: Es contempla la possibilitat d’una pròrroga de DOS anys.
  1. Tramitació i procediment
  • Tramitació: Ordinària.
  • Procediment: Obert conforme l’art. 157 del TRLCSP.
  • Criteris d’adjudicació: es troben detallats a la clàusula 12.3 del plec de clàusules administratives.
  1. Valor estimat del contracte:
LOT IVA EXCLÒS IVA INCLÒS
1 25.200 euros 30.492 euros
2 8.400 euros 10.164 euros
  1. Pressupost base de licitació:

Pressupost anual: L’autoritzat haurà de satisfer anualment un cànon per ocupació de domini públic. El pressupost base de licitació millorable a l’alça, quin es troba dividit segons els centres, en virtut de diversos de les màquines que s’instal·laran, és el següent:

  • LOT 1: 6.300 euros iva exclòs.
  • LOT 2: 2.100 euros IVA exclòs.

Distribuïts segons les taules de la clàusula 11.1 del Plec de Clàusules Administratives.

Es permeten les modificacions previstes als Plecs.

6.- Garanties exigides:

  • Garantia provisional: No s’exigeix.
  • Garantia definitiva: De conformitat amb el previst a l’article 104 del TRLCSP, i vista la potestat dels ens del sector públic que no tenen la consideració d’administracions públiques d’exigir la prestació d’una garantia als licitadors o candidats per garantir la correcta execució del contracte, atès que l’incompliment de les obligacions assenyalades en el mateix podran ser objecte de sanció a càrrec de les factures que s’hagin d’abonar, a l’empara dels articles 25 TRLCSP i 1255 del Codi Civil.

S’exigeix a l’autoritzat la constitució d’una garantia definitiva equivalent a un 5% del cost anual del contracte, que s’anirà actualitzant en la mesura que puguin haver variacions per modificacions en l’objecte del contracte.

En el cas d’amortització o substitució dels valors que integren la garantia, l’autoritzat està obligat a reposar la garantia en igual quantia, sent a la seva costa l’atorgament dels documents necessaris a tal fi.

Els imports que s’hagin d’abonar per part de l’autoritzat asseguraran el compliment de l’objecte del contracte i les obligacions del contractista. Així mateix, respondran de les penalitats imposades al contractista, de les despeses originades a l’ens contractant per demora i/o incompliment, i dels danys i perjudicis ocasionats a conseqüència de l’execució del contracte.

  • Classificació: fer el que s’estableixi als Plecs.
  • Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: veure la clàusula 14.2. del plec de clàusules administratives.

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

  • Data límit de presentació: 13 de juny de 2017 (dins del termini de trenta dies naturals (30), comptats des de la data de la publicació en el perfil del contractant del grup Sagessa)
  • Modalitat de presentació: presencial, d’acord amb les formes previstes per la legislació aplicable en matèria de contractació del sector públic. També es poden presentar les proposicions per correu postal, sempre dins del termini de presentació d’ofertes establert. En aquest cas, l’empresa ha de justificar la data d’imposició de la tramesa en l’oficina postal i anunciar a l’òrgan de contractació la remissió de l’oferta, mitjançant tèlex, fax, telegrama o per correu electrònic, com a màxim, el darrer dia del termini de presentació d’ofertes. La comunicació per correu electrònic de que s’ha remès l’oferta serà vàlida si consten la transmissió i la recepció de les dates i del contingut íntegre de les comunicacions, i si s’identifiquen de manera fefaent les persones que remeten i les persones destinatàries.
  • Lloc de presentació:
    • Dependència i domicili: Les proposicions es presentaran en el Registre de HOSPITAL COMARCAL D’AMPOSTA I FUNDACIÓ SERVEIS SANITARIS DEL MONTSIÀ ( s’han de presentar en el termini assenyalat en aquest plec, en el registre de les entitats contractants, ubicat al centre sanitari HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS, AVINGUDA DEL DR. JOSEP LAPORTE, 2, CP 43204, DE REUS (TARRAGONA); ADREÇAR-SE A LES OFICINES DE GINSA, AIE, i entrar per registre la documentació de l’oferta, amb destí Assessoria Jurídica / Unitat de Contractació. L’horari del registre d’entrada, coincident amb el de Secretaria, serà de dilluns a dijous, de 9h a 14:30h / i de 15:30h a 18h; i divendres de 9h a 14:30h. Fora d’aquest horari no serà admesa cap proposició.
  • Adreça electrònica: rodriguez@grupsagessa.com
  • Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: les proposicions presentades tenen caràcter ferm i han de mantenir-se 1 any un cop adjudicat el contracte.

9.- Obertura d’ofertes:

  • Data i hora: La que es publicarà al perfil del contractant.
  • Adreça: Hospital Comarcal d’Amposta, C/ Jacint Verdaguer, 11-13, 43870 AMPOSTA.
  • Localitat i codi postal: 43870 Amposta

10.- Despeses a càrrec de l’autoritzat: L’autoritzat assumirà totes les despeses derivades de les condicions especials d’execució del contracte, segons les especificacions establertes en el present plec de condicions administratives i la resta de documentació que l’acompanya, així com totes les despeses derivades d’aquesta contractació i les despeses de publicitat de la presenta licitació.

Anunci licitació

PCT

PCA

Annexos PCA

 

CONTRACTACIÓ 44/2016: SERVEIS DE MANTENIMENT QUE REQUEREIXEN ELS EQUIPS DE ELECTROMEDICINA I ELS EQUIPS DE DIAGNÒSTIC DE L’IMATGE I MEDICINA NUCLEAR DEL HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS.

ASSUMPTE: DUBTE 11

Se’ns planteja la següent qüestió la qual passem a transcriure de forma literal:

“M’agradaria saber a on puc trobar tots el annexos de l’expedient HSJR 44/2016 ja que a la plana de perfil del contractant no hi manera, quan faig la recerca  de annexos hem dia que al perfil del contractant, però els annexos que surten son uns altres ASUNTO DUDA 10 t’adreça al perfil del contractant sagessa i quan clicas l’enllaç t’envia a un altre concurs, adjunto pantalla del que surt, no hi ha manera de trobar els annexos i els necessito.”

 RESPOSTA:

Per tal de facilitar la localització dels annexos de l’expedient HSJR 44/2016, passem a copiar el link directe als mateixos :

http://www.grupsagessa.cat/perfildelcontractant/wp-content/uploads/2017/03/annexosPCAHUSJRmantenimentaparells.pdf

DUBTE 11